Intrumin nimissä huijaustekstiviestejä ja huijaussivustoja 

Jos epäilet Intrumin nimissä saamaasi tekstiviestiä, sähköpostia tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Oma Intrumissa voit tarkistaa, onko sinulla avoimia maksuasioita kanssamme. Jos olet antanut huijausviestin yhteydessä henkilötietojasi väärälle taholle tai kirjautunut huijaussivustolle, ilmoita asiasta välittömästi pankillesi ja poliisille.

 

 

 

Keitä me olemme ja miten toimimme?

Intrum haluaa olla eettisin luotonhallintayhtiö. Jos olet saanut meiltä kirjeen, sinulla on todennäköisesti maksamattomia laskuja. Tämä voi johtua monesta seikasta. Ehkä sinulla ei ole juuri nyt rahaa maksaa, tai olet yksinkertaisesti unohtanut maksaa laskun. Meidän tehtävänämme tukea sinua maksamiseen liittyvissä asioissa ja etsiä parhaat ratkaisut siten, että voit täyttää maksuvelvoitteesi.

Haluamme työskennellä kanssasi, jotta saat velkasi maksettua. Otamme taloudellisen tilanteesi huomioon ja teemme kohtuullisen maksusuunnitelman, jonka avulla voit maksaa velkasi ja pääset eteenpäin elämässäsi.

Olemme päivittäin yhteydessä tuhansiin asiakkaisiimme niin puhelimitse, kirjeitse, sähköpostilla sekä Oma Intrum -palvelun välityksellä. Palveluksessamme työskentelee asiakaspalvelun ammattilaisia, jotka on koulutettu kohtaamaan ihmisiä, joilla on syystä tai toisesta maksuvaikeuksia ja jotka tarvitsevat apua velkojensa hoitamiseen. Tuemme asiakkaitamme eri tyyppisissä maksuvaikeuksiin liittyvissä tilanteissa, ja toimintamme pohjautuu täydelliseen luottamukseen ja avoimuuteen, jotta voimme etsiä asiakkaillemme heidän tilanteeseensa parhaimmat käytettävissä olevat vaihtoehdot. 

Eri kokoiset ja tyyppiset yritykset, organisaatiot ja päättäjät turvautuvat meihin, kun kyse on luotonhallinnasta. He luottavat kokemukseemme ja ammattitaitoomme ja erityisesti siihen, että käsittelemme heidän jokaista asiakastaan reilusti, kunnioittaen ja heille parhaita ratkaisuja etsien. Intrum auttaa molempia osapuolia pääsemään tavoitteisiinsa - yrityksiä saamaan maksunsa sekä asiakkaita pääsemään irti veloistaan. 

Kun yritykset saavat maksunsa ajoissa, ne pystyvät toimimaan kannattavasti, kasvamaan sekä työllistämään enemmän ihmisiä. Ajoissa maksaminen on siten tärkeää koko yhteiskuntamme kannalta. Ajoissa maksaminen on myös henkilökohtaisen taloudellisen hyvinvoinnin perusta. 

Lue lisää asiakkaiden oikeudenmukaisesta kohtelusta.

Nopein tapa saada apua on kirjautua Oma Intrum -palveluun, josta voit tarvittaessa lähettää meille myös viestiä. Jos haluat puhua asiakaspalvelijallemme, soita kirjeessä näkyvään asiakaspalvelunumeroomme. Mikäli sinulla ei ole kirjettä, voit soittaa myös yleiseen vaihdenumeroomme 09 229 111 (mpm/pvm).