Intrumin nimissä huijaustekstiviestejä ja huijaussivustoja 

Jos epäilet Intrumin nimissä saamaasi tekstiviestiä, sähköpostia tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Oma Intrumissa voit tarkistaa, onko sinulla avoimia maksuasioita kanssamme. Jos olet antanut huijausviestin yhteydessä henkilötietojasi väärälle taholle tai kirjautunut huijaussivustolle, ilmoita asiasta välittömästi pankillesi ja poliisille.

 

 

 

Tukenasi kaikissa vaiheissa

Voi olla vaikeaa ryhtyä toimenpiteisiin, jos oman talouden hallinta on karannut käsistä. Monet ihmiset tuntevat pelkoa tai häpeää siitä, etteivät voi maksaa velkojaan. He painavat päänsä puskaan ja toivovat, että ongelma katoaisi.

Asian ei tarvitse olla näin.

Intrumilla ymmärrämme, että joskus laskut myöhästyvät. Kun niin käy, olemme tukenasi kaikissa vaiheissa. Ensimmäisestä päivästä lähtien, kun kuulet meistä aina siihen hetkeen, kun saat taloutesi taas hallintaan. Et ole yksin. Löydämme ratkaisun yhdessä.

Me autamme asiakkaitamme saamaan talouden takaisin hallintaan. Tänä vuonna jo yli 30 500 asiakasta on päässyt meidän avullamme irti veloistaan ja voimme auttaa sinuakin maksamaan velkasi.

Laskut myöhästyvät monesta eri syystä – unohduksesta aina elämää mullistaviin tapahtumiin kuten läheisen tai työpaikan menetykseen. Käymme asiakkaiden kanssa yli 760 000 puhelinkeskustelua vuosittain ja asiakaspalvelijamme ratkovat toimeksiantajiemme ja loppuasiakkaidemme maksuongelmia inhimillisesti kuunnellen. Työskentelemme päivittäin löytääksemme asiakkaillemme sopivan ratkaisun ja saadaksemme heidän talouden takaisin hallintaan.  

Olemme ylpeitä eettisestä lähestymistavastamme perintään. Tämä tarkoittaa, että kuuntelemme sinua ja autamme sinua löytämään tien velattomaan huomiseen velan syystä riippumatta.

Olemme täällä sinua varten, jokaisessa vaiheessa.

Vinkit & neuvot