Suojaudu huijauspuheluilta ja -viesteiltä 

Intrum ei koskaan pyydä sinua jakamaan henkilökohtaisia tietoja, kuten salasanoja, maksutietoja tai vahvistuskoodeja puhelimitse, sähköpostitse tai tekstiviestillä. Jos saat tällaisen pyynnön, älä vastaa. Suojautuaksesi huijauksilta, kirjaudu Oma Intrum -palveluun, jossa voit tarkistaa, onko sinulla avoimia maksuasioita kanssamme ja maksaa turvallisesti.  

 

 

 

 

Tarvitsen lisätietoja

Minulla on kysyttävää kirjeestä

Jos olet saanut meiltä kirjeen ja sinulla on kysyttävää, kirjaudu Oma Intrum -verkkopalveluun, joka on avoinna 24/7. Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme myös puhelimitse.
Mitä teen?

Minulla on kysyttävää velastani

Kirjaudu Oma Intrum -verkkopalveluun ja tarkista, löydätkö tarvitsemasi tiedot sieltä. Jos tarvitset edelleen lisätietoja, tavoitat meidät vaivattomasti Oma Intrumin viestitoiminnon kautta. Tarvittaessa voit ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä myös puhelimitse.

Ota yhteyttä

Velka on mielestäni aiheeton

Miten toimin?

Saitko laskun väärin perustein tai onko laskun summa mielestäsi virheellinen? Jos lasku on mielestäsi aiheeton tai haluat tehdä reklamaation, pyydämme ystävällisesti lähettämään kirjallisen selvityksen tilanteesta Oma Intrum -verkkopalvelumme kautta. Voit kirjautua palveluun verkkopankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai kirjeestäsi löytyvillä tiedoilla. 

Kirjallisen selvityksesi avulla varmistamme, että asiasisältö pysyy oikeana jatkoselvitystä varten. Otamme yhteyttä alkuperäiseen velkojaan ja keskeytämme perintätoimenpiteet asian selvittelyn ajaksi. Huomioithan, että velkoja voi tästä huolimatta vaatia velan maksamista oikeusteitse. 

Ota yhteyttä