Intrumin nimissä huijaustekstiviestejä ja huijaussivustoja 

Jos epäilet Intrumin nimissä saamaasi tekstiviestiä, sähköpostia tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Oma Intrumissa voit tarkistaa, onko sinulla avoimia maksuasioita kanssamme. Jos olet antanut huijausviestin yhteydessä henkilötietojasi väärälle taholle tai kirjautunut huijaussivustolle, ilmoita asiasta välittömästi pankillesi ja poliisille.

 

 

 

Onko velkani maksamatta?

Tarkista velkatilanteesi

Kirjaudu Oma Intrum -verkkopalveluun tarkistaaksesi velkatietosi.
Haluatko tarkistaa velkatilanteesi?

Kirjaudu verkkopalveluumme ja katso velkatietosi

Oma Intrum -verkkopalvelusta löydät tiedot velka-asioista, joita sinulla on Intrumin kanssa. Oma Intrum on avoinna ympäri vuorokauden ja asiointi onnistuu kätevästi vaikka kännykällä. Voit kirjautua palveluun verkkopankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai kirjeestäsi löytyvillä tiedoilla. Verkkopalvelussa voit

  • maksaa velkasi
  • lähettää ja vastaanottaa viestejä
  • tarkistaa maksusi ja velkatilanteesi
  • tehdä eräpäivän siirron tai maksusuunnitelman
  • antaa suostumuksen sähköpostikirjeiden vastaanottamiseen.

Jos et pääse kirjautumaan Oma Intrumiin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ota yhteyttä

Paljonko minulla on velkaa?

Tilaa saldotodistus veloistasi

Voit tilata saldotodistuksen esim. velkaneuvontaa ja velkojen järjestelyä varten Oma Intrum -palvelusta tai osoitteesta www.intrum.fi/saldotodistus. Saldotodistus sisältää Intrumilla perinnässä olevat velat, ja se kattaa myös parhaillaan ulosotossa olevat, Intrumin hoitamat asiat. Yhteenvedon voi tilata kerran vuodessa veloituksetta.

Tilaa saldotodistus