Suojaudu huijauspuheluilta ja -viesteiltä 

Intrum ei koskaan pyydä sinua jakamaan henkilökohtaisia tietoja, kuten salasanoja, maksutietoja tai vahvistuskoodeja puhelimitse, sähköpostitse tai tekstiviestillä. Jos saat tällaisen pyynnön, älä vastaa. Suojautuaksesi huijauksilta, kirjaudu Oma Intrum -palveluun, jossa voit tarkistaa, onko sinulla avoimia maksuasioita kanssamme ja maksaa turvallisesti.  

 

 

 

 

Onko velkani maksamatta?

Tarkista velkatilanteesi

Kirjaudu Oma Intrum -verkkopalveluun tarkistaaksesi velkatietosi.
Haluatko tarkistaa velkatilanteesi?

Kirjaudu verkkopalveluumme ja katso velkatietosi

Oma Intrum -verkkopalvelusta löydät tiedot velka-asioista, joita sinulla on Intrumin kanssa. Oma Intrum on avoinna ympäri vuorokauden ja asiointi onnistuu kätevästi vaikka kännykällä. Voit kirjautua palveluun verkkopankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai kirjeestäsi löytyvillä tiedoilla. Verkkopalvelussa voit

  • maksaa velkasi
  • nähdä velkaasi liittyvät kirjeet
  • lähettää ja vastaanottaa viestejä
  • tarkistaa maksusi ja velkatilanteesi
  • tehdä eräpäivän siirron tai maksusuunnitelman
  • antaa suostumuksen sähköpostikirjeiden vastaanottamiseen.

Jos et pääse kirjautumaan Oma Intrumiin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ota yhteyttä

Paljonko minulla on velkaa?

Tilaa saldotodistus veloistasi

Voit tilata saldotodistuksen esim. velkaneuvontaa ja velkojen järjestelyä varten Oma Intrum -palvelusta tai osoitteesta www.intrum.fi/saldotodistus. Saldotodistus sisältää Intrumilla perinnässä olevat velat, ja se kattaa myös parhaillaan ulosotossa olevat, Intrumin hoitamat asiat. Yhteenvedon voi tilata kerran vuodessa veloituksetta.

Tilaa saldotodistus