Intrumin nimissä huijaustekstiviestejä ja huijaussivustoja 

Jos epäilet Intrumin nimissä saamaasi tekstiviestiä, sähköpostia tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Oma Intrumissa voit tarkistaa, onko sinulla avoimia maksuasioita kanssamme. Jos olet antanut huijausviestin yhteydessä henkilötietojasi väärälle taholle tai kirjautunut huijaussivustolle, ilmoita asiasta välittömästi pankillesi ja poliisille.

 

 

 

Onko velkani maksettu?

Olen jo maksanut

Kirjautumalla Oma Intrumiin voit seurata maksusi kirjautumista ja tarkistaa velka-asiasi tilanteen.
Olen jo maksanut

Kuinka voin ilmoittaa siitä teille?

Hienoa, että asia on kunnossa. Sinun ei tarvitse ilmoittaa maksusta erikseen.

Halutessasi voit vielä tarkistaa maksun kirjautumisen Oma Intrum -verkkopalvelusta. Huomaathan, että maksusi ei välttämättä näy verkkopalvelussa heti, sillä maksujen siirtymisessä eri pankkien välillä saattaa kulua 1-4 pankkipäivää. Jos maksusi ei näy Oma Intrumissa tämänkään jälkeen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. 

Jos olet maksanut velkasi suoraan alkuperäiselle velkojalle ja maksusi ei näy Oma Intrumissa 1-4 pankkipäivän aikana, toimitathan meille maksutositteen. Tämä onnistuu helpoiten Oma Intrum-verkkopalvelussa.

Muistathan maksaa myös perinnästä aiheutuneet kulut, jos olet maksanut velkasi vasta eräpäivän jälkeen.

Ota yhteyttä