Suojaudu huijauspuheluilta ja -viesteiltä 

Intrum ei koskaan pyydä sinua jakamaan henkilökohtaisia tietoja, kuten salasanoja, maksutietoja tai vahvistuskoodeja puhelimitse, sähköpostitse tai tekstiviestillä. Jos saat tällaisen pyynnön, älä vastaa. Suojautuaksesi huijauksilta, kirjaudu Oma Intrum -palveluun, jossa voit tarkistaa, onko sinulla avoimia maksuasioita kanssamme ja maksaa turvallisesti.  

 

 

 

 

Onko velkani maksettu?

Olen jo maksanut

Kirjautumalla Oma Intrumiin voit seurata maksusi kirjautumista ja tarkistaa velka-asiasi tilanteen.
Olen jo maksanut

Kuinka voin ilmoittaa siitä teille?

Hienoa, että asia on kunnossa. Sinun ei tarvitse ilmoittaa maksusta erikseen.

Halutessasi voit vielä tarkistaa maksun kirjautumisen Oma Intrum -verkkopalvelusta. Huomaathan, että maksusi ei välttämättä näy verkkopalvelussa heti, sillä maksujen siirtymisessä eri pankkien välillä saattaa kulua 1-4 pankkipäivää. Jos maksusi ei näy Oma Intrumissa tämänkään jälkeen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. 

Jos olet maksanut velkasi suoraan alkuperäiselle velkojalle ja maksusi ei näy Oma Intrumissa 1-4 pankkipäivän aikana, toimitathan meille maksutositteen. Tämä onnistuu helpoiten Oma Intrum-verkkopalvelussa.

Muistathan maksaa myös perinnästä aiheutuneet kulut, jos olet maksanut velkasi vasta eräpäivän jälkeen.

Ota yhteyttä