Intrumin nimissä huijaustekstiviestejä ja huijaussivustoja 

Jos epäilet Intrumin nimissä saamaasi tekstiviestiä, sähköpostia tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Oma Intrumissa voit tarkistaa, onko sinulla avoimia maksuasioita kanssamme. Jos olet antanut huijausviestin yhteydessä henkilötietojasi väärälle taholle tai kirjautunut huijaussivustolle, ilmoita asiasta välittömästi pankillesi ja poliisille.

 

 

 

En pysty maksamaan juuri nyt

Sovi maksusta

Joskus tulee tilanne, jolloin laskun maksu eräpäivänä ei onnistu. Jos olet saanut meiltä kirjeen, etkä pysty maksamaan, ota meihin yhteyttä. Otamme huomioon taloudellisen tilanteesi ja selvitämme yhdessä kanssasi, millaisia vaihtoehtoja sinulla on.
En pysty maksamaan velkaani kerralla, mitä teen?

Sovi maksusuunnitelmasta

Jos velan maksu ei juuri nyt onnistu, useimmiten on mahdollista tehdä maksusuunnitelma, jonka avulla voit maksaa velkasi useammassa erässä. Maksusuunnitelman kesto vaihtelee velan suuruudesta, velkojasta ja asian tilasta riippuen.

Kirjaudu Oma Intrum -verkkopalveluumme ja tarkista, voitko tehdä maksusuunnitelman ja löytyykö vaihtoehdoista sinulle sopiva suunnitelma. Jos velallesi ei ole mahdollista tehdä maksusuunnitelmaa Oma Intrumissa tai et löydä sopivaa vaihtoehtoa, voit myös ehdottaa sinulle sopivaa maksusuunnitelmaa Oma Intrumin viestitoiminnon kautta. Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme myös puhelimitse. Yhteystiedot löydät saamastasi kirjeestä.  


Haluan maksaa myöhemmin, mitä teen?

Sovi eräpäivän siirrosta

Tarvitsetko lisäaikaa maksua varten? Tarkista Oma Intrum -verkkopalvelusta, voitko tehdä eräpäivän siirron. Jos eräpäivän siirto ei onnnistu Oma Intrumin kautta tai maksusi on jo myöhässä, otathan pikimmiten yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ota yhteyttä