Intrumin nimissä huijaustekstiviestejä ja huijaussivustoja 

Liikkeellä on Intrumin nimissä lähettyjä huijaussähköposteja, jotka on suunnattu yrityksille. Viestit ovat sisältäneet kehotuksen ottaa yhteyttä intrumcollectionoy.com tai intrumoy.com -päätteisiin sähköpostiosoitteisiin maksamattomasta laskusta. Kyseisiin sähköpostiviesteihin ei kannata vastata ja viestin voi poistaa aiheettomana. Huomioithan, että huijausviestejä voi tulla myös muunlaisista sähköpostiosoitteista, jotka vaikuttavat samankaltaisilta Intrumin osoitteiden kanssa. Jos epäilet Intrumin nimissä saamaasi tekstiviestiä, sähköpostia tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos olet antanut huijausviestin yhteydessä henkilötietojasi väärälle taholle tai kirjautunut huijaussivustolle, ilmoita asiasta välittömästi pankillesi ja poliisille.

 

Tunne ja luottamus ylivertaisen asiakaskokemuksen perustana

Erinomainen asiakaskokemus on jokaisen menestyvän yrityksen ydin ja avain pitkän aikavälin liiketoiminnan kasvuun. Asiakkaat eivät perusta uskollisuuttaan pelkästään hintaan tai tuotteeseen vaan pysyvät uskollisina yrityksille saamansa kokemuksen ansiosta. Intrumin asiakaspalvelun tulokset ovat tutkitusti Suomen suuryritysten huippua. Miten luotonhallinnan asiantuntija on tähän päässyt?

Tervetuloa kuuntelemaan huippuasiantuntijoiden näkemyksiä ja kokemuksia asiakaskokemuksen rakentamisesta webinaariimme

maanantaina 31.10.2022 klo 15.00-16.00.

ASIANTUNTIJAT

Asiantuntijoina asiakkuushallinnan johtaja Tiina Moberg Administer-konsernista ja Department Manager Juha Seppälä Intrum Oyj:sta.  Tilaisuuden fasilitaattorina toimii Head of Business IT Riina Kosonen Administer-konsernista.

SISÄLTÖ

  • Mistä laadukas asiakaskokemus koostuu ja miksi se on tärkeää?
  • Asiakaskokemuksen kehittäminen ja arjen toimintamallit
  • Asiakaskokemuksen mittaaminen
  • Henkilöstökokemuksen vaikutus asiakaskokemukseen
  • Kumppanuudet osana asiakaskokemusta