Tunne ja luottamus ylivertaisen asiakaskokemuksen perustana
Erinomainen asiakaskokemus on jokaisen menestyvän yrityksen ydin ja avain pitkän aikavälin liiketoiminnan kasvuun. Asiakkaat eivät perusta uskollisuuttaan pelkästään hintaan tai tuotteeseen vaan pysyvät uskollisina yrityksille saamansa kokemuksen ansiosta. Intrumin asiakaspalvelun tulokset ovat tutkitusti Suomen suuryritysten huippua. Miten luotonhallinnan asiantuntija on tähän päässyt?
Tervetuloa kuuntelemaan huippuasiantuntijoiden näkemyksiä ja kokemuksia asiakaskokemuksen rakentamisesta webinaariimme
maanantaina 31.10.2022 klo 15.00-16.00.
ASIANTUNTIJAT
Asiantuntijoina asiakkuushallinnan johtaja Tiina Moberg Administer-konsernista ja Department Manager Juha Seppälä Intrum Oyj:sta. Tilaisuuden fasilitaattorina toimii Head of Business IT Riina Kosonen Administer-konsernista.
SISÄLTÖ
- Mistä laadukas asiakaskokemus koostuu ja miksi se on tärkeää?
- Asiakaskokemuksen kehittäminen ja arjen toimintamallit
- Asiakaskokemuksen mittaaminen
- Henkilöstökokemuksen vaikutus asiakaskokemukseen
- Kumppanuudet osana asiakaskokemusta