Intrumin nimissä huijaustekstiviestejä ja huijaussivustoja 

Liikkeellä on Intrumin nimissä lähettyjä huijaussähköposteja, jotka on suunnattu yrityksille. Viestit ovat sisältäneet kehotuksen ottaa yhteyttä intrumcollectionoy.com tai intrumoy.com -päätteisiin sähköpostiosoitteisiin maksamattomasta laskusta. Kyseisiin sähköpostiviesteihin ei kannata vastata ja viestin voi poistaa aiheettomana. Huomioithan, että huijausviestejä voi tulla myös muunlaisista sähköpostiosoitteista, jotka vaikuttavat samankaltaisilta Intrumin osoitteiden kanssa. Jos epäilet Intrumin nimissä saamaasi tekstiviestiä, sähköpostia tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos olet antanut huijausviestin yhteydessä henkilötietojasi väärälle taholle tai kirjautunut huijaussivustolle, ilmoita asiasta välittömästi pankillesi ja poliisille.

 

Miten perintää hoidetaan vastuullisesti ja tehokkaasti?

Miten perintää hoidetaan vastuullisesti ja tehokkaasti?

Oppaamme avulla ymmärrät paremmin perinnän toiminnan tarkoituksen.

Luotonhallinnassa datalla on suuri rooli. Prosessien eri vaiheissa hyödynnetään niin luotonhallintayhtiön omaa dataa, asiakkaan dataa sekä kolmansien osapuolien dataa. Ihmiset ja yritykset jättävät päivittäin digitaalisia jalanjälkiä toiminnastaan.

Tiedolla johtetun luotonhallinnan avulla voidaan:

  • Ennustaa luottoriskien syntymistä
  • Optimoida myyntiä tunnistamalla uusia asiakassegmenttejä
  • Rakentaa erilaisia riskiä kuvaavia indikaattoreita ja malleja, jotka auttavat yrityksiä kohti vastuullisempaa luotonmyöntämistä.
  • Synnyttää ennustemalleja, jotka konkretisoivat datasta saatavat hyödyt niin yritykselle kuin heidän asiakkaaille. henkilökunta voi keskittyä ydinliiketoimintaan

Lataa opas, niin tiedät mitkä tekijät ratkaisevat asiakkaiden tyytyväisyyden, vastuullisen perinnän ja tehokkaamman kassavirran.

Lataa opas


Haluatko kuulla lisää perintäpalveluistamme?

Ota yhteyttä asiantutijoihimme