Intrumin nimissä huijaustekstiviestejä ja huijaussivustoja 

Liikkeellä on Intrumin nimissä lähettyjä huijaussähköposteja, jotka on suunnattu yrityksille. Viestit ovat sisältäneet kehotuksen ottaa yhteyttä intrumcollectionoy.com tai intrumoy.com -päätteisiin sähköpostiosoitteisiin maksamattomasta laskusta. Kyseisiin sähköpostiviesteihin ei kannata vastata ja viestin voi poistaa aiheettomana. Huomioithan, että huijausviestejä voi tulla myös muunlaisista sähköpostiosoitteista, jotka vaikuttavat samankaltaisilta Intrumin osoitteiden kanssa. Jos epäilet Intrumin nimissä saamaasi tekstiviestiä, sähköpostia tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos olet antanut huijausviestin yhteydessä henkilötietojasi väärälle taholle tai kirjautunut huijaussivustolle, ilmoita asiasta välittömästi pankillesi ja poliisille.

 

Perintä

Hoitamalla erääntyneet saatavat johdonmukaisesti, tehokkaasti ja reilusti autamme sinua perintätoimistona saamaan rahasi nopeasti ja minimoimaan maksamattomat velat. Yrityksesi voi keskittyä siihen, missä se on parhaimmillaan: oman liiketoiminnan kasvattamiseen. Anna meidän hoitaa laskujen perintä. 

 

Maksukykyä selvitetään säännöllisesti

Tarjoa asiakaskohtaisia maksusuunnitelmia

Vähennä luottotappioita

Vapauta resursseja


Hyvä perintätapa tuo muutoksia perintäkäytäntöihin

Kuluttaja-asiamies päivitti lokakuun lopussa linjauksen hyvästä perintätavasta kuluttajaperinnässä. Linjaus koskee perintäyhtiöiden ohella myös velkojien itsensä suorittamia perintätoimenpiteitä. 

 

Lue asiantuntijamme blogikirjoitus hyvästä perintätavasta

Ylivertaista asiakaspalvelua sinulle ja asiakkaillesi - jokaisessa perinnän vaiheessa

Joskus asiakkaasi unohtaa maksaa lähettämäsi laskun. Ystävällinen, mutta ajantasainen muistutus auttaa pitämään saatavat tuoreina ja samalla takaa asiakassuhteen jatkuvuuden. Maksamatta jääneestä laskusta kannattaa lähettää maksumuistutus ajoissa, sillä se pitää laskun tuoreena. Velan perintä yritykseltä on tehokas keino avointen saatavien kotiuttamiseksi, mutta tehokkaimmillaan se on osana laajempaa luotonhallinnan kokonaisuutta: yhdistettynä Luottotietopalveluun sekä Lasku- ja reskontrapalveluun.

 


Asiakkaan nimeen

Asiakaskokemus syntyy, kun asiakas vertaa asiakaspalvelutilannetta omiin odotuksiinsa. Asiakaskokemuksen mittaaminen onkin asiakaspalautteen systemaattista kuuntelua ja tulos, johon voi vaikuttaa kuuntelemalla asiakasta.

 

Lue koko artikkeli

 

“Toimeksiantojen seuranta sujuu kätevästi Intrum Web -verkkopalvelussa. Näet verkossa miten yksittäinen toimeksianto on edennyt sekä yrityksesi saatavien kokonaistilanteen.”

Haluatko kuulla lisää luotonhallinnan palveluistamme?

Ota yhteyttä myyntiimme.