Intrumin nimissä huijaustekstiviestejä ja huijaussivustoja

Jos epäilet Intrumin nimissä saamaasi tekstiviestiä, sähköpostia tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos olet antanut huijausviestin yhteydessä henkilötietojasi väärälle taholle tai kirjautunut huijaussivustolle, ilmoita asiasta välittömästi pankillesi ja poliisille.

 

Vihreä kasvi kuvituksena S-Pankin ja Intrumin ytheistyöstä kertovassa asiakastarinassa.

S-Pankki: "Intrumin osaaminen laajentaa ymmärrystämme luotonhallinnasta"

S-Pankin lainojen kehityspäällikkö Annemari Airaksinen kertoo tiiviin kumppanuuden arvosta pankin lainapalvelujen perintätapausten hoidossa.

Millaisia palveluja Intrum tarjoaa S-Pankille?

"Yhteistyömme on keskittynyt pääasiassa kulutusluottojen perintään ja tilinylityssaataviin. Intrumin puhelinpalvelu on käsitellyt luottovalvontapuheluita ja tekstiviestimuistutuksia vuodesta 2019 lähtien. Sittemmin yhteistyö laajeni asunto- ja opintolainoihin. Pohjimmiltaan Intrum hallinnoi kaikkea perintämenettelyistä ulosmittaukseen. Saamme myös oikeudellista tukea monimutkaisimmissa perintätapauksissa."

Mikä on tällaisen pitkäaikaisen kumppanuuden suurin arvo?

"Se merkitsee paljon. Olemme luoneet keskinäisen luottamuksen ja tiiviin yhteistyön, jossa olemme pystyneet kehittämään perintäpalveluita ja niihin liittyviä ohjelmistoja. Uusien automaatiotoimintojen kehittäminen ja uusien tuotteiden tuominen perintäprosesseihin helpottuu, kun olemassa olevat palvelut ja ominaisuudet ovat tuttuja. Yhdessä olemme myös pystyneet toteuttamaan ratkaisuja uusiin viranomaisvaatimuksiin. Intrumin laaja luotonhallinnan tuntemus ja kyky vaikuttaa toimialaan ovat olleet arvokkaita ja inspiroineet omaa kehitystämme."

Yhteiskunta digitalisoituu koko ajan. Mitä etuja tämä tuo perintään?

"Vapaaehtoinen perintä on jatkuvaa kilpajuoksua, jossa kilpailemme muiden velkojien kanssa. Siksi meidän on ennakoivasti muistutettava ja kannustettava asiakkaitamme maksamaan velkansa S-Pankille. Yhdessä Intrumin kanssa olemme asteittain integroineet digitaaliset ja automatisoidut perintäprosessit. Tämä parantaa tehokkuutta ja mahdollistaa korkeammat perintäasteet. Asiakkaillemme uudet digitaaliset vuorovaikutuskanavat tuovat lisää joustavuutta."

Yhteinen tavoitteemme Intrumin kanssa on auttaa asiakkaitamme tulemaan velattomiksi ja siten tukea heitä säilyttämään oman taloutensa hallinta. Se hyödyttää meitä kaikkia.
Annemari Airaksinen, lainojen kehityspäällikkö, S-Pankki

Korkeat korot, nousevat elinkustannukset ja inflaatio koettelivat erityisesti vuonna 2023 niin yrityksiä kuin yksityishenkilöitä. Miten se vaikutti perintään?

"Jokaisella asiakkaalla on ainutlaatuinen maksutilanne. Velallisen tarkka kuunteleminen on välttämätöntä. Vain siten voidaan löytää sopivat ratkaisut ja asiakas tuntee olevansa hyvissä käsissä. Vuorovaikutus asiakkaidemme kanssa on ollut tärkeä osa yhteistyötämme, jossa Intrum on osoittanut kykynsä ratkaista perintätapauksia, mikä on auttanut parantamaan asiakastyytyväisyyttä."

Miten näet S-Pankin perintäpalveluiden kehittyvän jatkossa?

"Lainakantamme kasvaa vuosi vuodelta, joten myös perintämäärät kasvavat. Analyysimme osoittavat, että meidän on edelleen virtaviivaistettava prosessejamme, lisättävä läpinäkyvyyttä kumppaneidemme kanssa sekä tutkittava dataa ja analytiikkaa asiakaspalvelumme parantamiseksi. Yhteinen tavoitteemme Intrumin kanssa on auttaa asiakkaitamme tulemaan velattomiksi ja siten tukea heitä säilyttämään oman taloutensa hallinta. Se hyödyttää meitä kaikkia."

Kuvassa S-Pankin lainojen kehityspäällikkö Annemari Airaksinen katsoo kameraan hymyillen takanaan lasiseinä ja vihreä verho.
S-Pankin lainojen kehityspäällikkö Annemari Airaksinen kertoo, miten tiivis kumppanuusyhteistyö Intrumin kanssa auttaa pankin lainapalvelujen perintätapausten hoidossa.

Lue lisää, miten Intrum edistää eettisiä ja kestäviä toimintatapoja sekä vastuullista luotonhallintaa

Vastuullisuus on liiketoimintamme ytimessä


Haluatko tietää lisää palveluistamme?

Ota yhteyttä myyntiimme.