Intrumin nimissä huijaustekstiviestejä ja huijaussivustoja 

Liikkeellä on Intrumin nimissä lähettyjä huijaussähköposteja, jotka on suunnattu yrityksille. Viestit ovat sisältäneet kehotuksen ottaa yhteyttä intrumcollectionoy.com tai intrumoy.com -päätteisiin sähköpostiosoitteisiin maksamattomasta laskusta. Kyseisiin sähköpostiviesteihin ei kannata vastata ja viestin voi poistaa aiheettomana. Huomioithan, että huijausviestejä voi tulla myös muunlaisista sähköpostiosoitteista, jotka vaikuttavat samankaltaisilta Intrumin osoitteiden kanssa. Jos epäilet Intrumin nimissä saamaasi tekstiviestiä, sähköpostia tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos olet antanut huijausviestin yhteydessä henkilötietojasi väärälle taholle tai kirjautunut huijaussivustolle, ilmoita asiasta välittömästi pankillesi ja poliisille.

 

Intrumin asiakaspalvelu sijoittui neljänneksi Bisnoden Asiakkaan Ääni -vertailussa

Intrumin asiakaspalvelu sijoittui neljänneksi Bisnoden Asiakkaan Ääni -vertailussa

Intrum on osallistunut useana vuonna peräkkäin Bisnoden Asiakkaan Ääni -vertailuun, ja menestys suuryritysten sarjassa on ollut tasaisen varmaa. Viime vuonna sijoitus oli kolmas, tänä vuonna neljäs. Vertailu tehtiin vuoden 2018 asiakaspalveluiden laatutuloksilla.

– Sijoittuminen viiden parhaan joukkoon on hieno tunnustus ja osoitus siitä, että laadukkaat asiakaskohtaamiset ovat vahvasti läsnä meidän jokapäiväisessä tekemisessä, vaikka vuoteen on mahtunut paljon sisäisiä muutoksia ja kehityshankkeita. Voimme olla ylpeitä meidän ammattitaitoisista ja upeista ihmisistä, jotka haluavat tehdä työtä asiakkaidemme onnistumisen eteen”, iloitsee tuloksesta Päivi Ahonranta, Intrumin asiakaskokemuksen päällikkö sekä Mirjam Sarkki, Intrumin operatiivinen johtaja.

Lisätietoa tutkimuksesta: https://finland.bisnode.fi/asiakkaan-aani/