Ihmiset ja yhteisöt - sosiaalisen vastuullisuuden tavoitteet
Suomen Intrumin sosiaalisen vastuullisuuden tavoitteet kytkeytyvät vastuullisuuteen palveluntarjoajana ja työnantajana.
Autamme yksilöitä ja yrityksiä pääsemään irti veloistaan tarjoamalla asiantuntevaa, ymmärrettävää ja ystävällistä asiakaspalvelua
Toimimme määriteltyjen Intrumlaisen asiakaskohtaamisen – sekä Hyvän asiakaskohtelun –ohjeiden mukaisesti. Mittaamme onnistumistamme asiakaskokemuskyselyllä.
Tavoite:
- Asiakaskokemus (CSAT) 4,5 / 5
- Asiantuntijuus-index 4,5 / 5
Toteuma 2023:
- Asiakaskokemus (CSAT) 4,4 / 5
- Asiantuntijuusindeksi 4,5 / 5
Varmistamme, että yritykset ja yhteisöt saavat maksun tuotteistaan ja palveluistaan. Tuemme asiakkaan tervettä taloutta.
Varmistamme tuotteiden, palveluiden sekä onnistuman kehittämisellä, että yritykset ja yhteisöt saavat maksun tuotteistaan ja palveluistaan. Mittaamme onnistumistamme asiakaskokemuskyselyllä.
Tavoite:
- Asiakastyytyväisyys (CSAT) yli 7,5 / 10
- Onnistuman jatkuva kehittäminen
Toteuma 2023:
- Asiakastyytyväisyys (CSAT) 7,5 / 10
Onnistumassa prosessimuutoksia, joilla kokonaisonnistumaa pystytty parantamaan. Lisäksi perintälain mahdollistamien sähköisten toimintamallien käyttöönotto on tuonut kehitystä saatavien kotiuttamiseen.
Tarjoamme henkilöstöllemme hyvän ja turvallisen työyhteisön. Edistämme ja edellytämme yhdenvertaisuutta, monimuotoisuutta sekä yhteisöllisyyden toteutumista. Panostamme henkilöstömme osaamiseen, kehittymiseen ja hyvinvointiin.
Henkilöstö voi kokonaisvaltaisesti hyvin, heillä on energiaa ja he kokevat selkeyttä työssään. Henkilöstö kokee, että henkilöstöä ja yritystä johdetaan hyvin. Olemme yhdenvertainen työpaikka.
Tavoite:
- Hyvinvointi-indeksi yli 80 / 100
- Sitoutuneisuusindeksi yli 80 / 100
- Leadership-indeksi yli 85 / 100
- Sukupuolijakauma johtotehtävissä 60 % / 40 %
Toteuma 2023:
- Hyvinvointi-indeksi 78 / 100
- Sitoutuneisuusindeksi 76 / 100
- Leadership-indeksi 82 / 100
Sukupuolijakauma:
- Johtoryhmässä 20 % naisia ja 80 % miehiä
- Esihenkilötehtävissä 56 % naisia ja 44 % miehiä
Haluatko tietää lisää? Tutustu vastuullisuusohjelmamme!