Intrumin nimissä huijaustekstiviestejä ja huijaussivustoja 

Liikkeellä on Intrumin nimissä lähettyjä huijaussähköposteja, jotka on suunnattu yrityksille. Viestit ovat sisältäneet kehotuksen ottaa yhteyttä intrumcollectionoy.com tai intrumoy.com -päätteisiin sähköpostiosoitteisiin maksamattomasta laskusta. Kyseisiin sähköpostiviesteihin ei kannata vastata ja viestin voi poistaa aiheettomana. Huomioithan, että huijausviestejä voi tulla myös muunlaisista sähköpostiosoitteista, jotka vaikuttavat samankaltaisilta Intrumin osoitteiden kanssa. Jos epäilet Intrumin nimissä saamaasi tekstiviestiä, sähköpostia tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos olet antanut huijausviestin yhteydessä henkilötietojasi väärälle taholle tai kirjautunut huijaussivustolle, ilmoita asiasta välittömästi pankillesi ja poliisille.

 

Ihmiset ja yhteisöt - sosiaalisen vastuullisuuden tavoitteet

Suomen Intrumin sosiaalisen vastuullisuuden tavoitteet kytkeytyvät vastuullisuuteen palveluntarjoajana ja työnantajana.

Autamme yksilöitä ja yrityksiä pääsemään irti veloistaan tarjoamalla asiantuntevaa, ymmärrettävää ja ystävällistä asiakaspalvelua

Toimimme määriteltyjen Intrumlaisen asiakaskohtaamisen – sekä Hyvän asiakaskohtelun –ohjeiden mukaisesti. Mittaamme onnistumistamme asiakaskokemuskyselyllä.

Tavoite:

  • Asiakaskokemus (CSAT) 4,5 / 5
  • Asiantuntijuus-index 4,5 / 5

Toteuma 2023:

  • Asiakaskokemus (CSAT) 4,4 / 5
  • Asiantuntijuusindeksi 4,5 / 5

 

Varmistamme, että yritykset ja yhteisöt saavat maksun tuotteistaan ja palveluistaan. Tuemme asiakkaan tervettä taloutta.

Varmistamme tuotteiden, palveluiden sekä onnistuman kehittämisellä, että yritykset ja yhteisöt saavat maksun tuotteistaan ja palveluistaan. Mittaamme onnistumistamme asiakaskokemuskyselyllä.

Tavoite:

  • Asiakastyytyväisyys (CSAT) yli 7,5 / 10
  • Onnistuman jatkuva kehittäminen

Toteuma 2023:

  • Asiakastyytyväisyys (CSAT) 7,5 / 10

Onnistumassa prosessimuutoksia, joilla kokonaisonnistumaa pystytty parantamaan. Lisäksi perintälain mahdollistamien sähköisten toimintamallien käyttöönotto on tuonut kehitystä saatavien kotiuttamiseen.

Tarjoamme henkilöstöllemme hyvän ja turvallisen työyhteisön. Edistämme ja edellytämme yhdenvertaisuutta, monimuotoisuutta sekä yhteisöllisyyden toteutumista. Panostamme henkilöstömme osaamiseen, kehittymiseen ja hyvinvointiin.

Henkilöstö voi kokonaisvaltaisesti hyvin, heillä on energiaa ja he kokevat selkeyttä työssään. Henkilöstö kokee, että henkilöstöä ja yritystä johdetaan hyvin. Olemme yhdenvertainen työpaikka.

Tavoite:

  • Hyvinvointi-indeksi yli 80 / 100
  • Sitoutuneisuusindeksi yli 80 / 100
  • Leadership-indeksi yli 85 / 100
  • Sukupuolijakauma johtotehtävissä 60 % / 40 %

Toteuma 2023:

  • Hyvinvointi-indeksi 78 / 100
  • Sitoutuneisuusindeksi 76 / 100
  • Leadership-indeksi 82 / 100

Sukupuolijakauma:

  • Johtoryhmässä 20 % naisia ja 80 % miehiä
  • Esihenkilötehtävissä 56 % naisia ja 44 % miehiä

 

Haluatko tietää lisää? Tutustu vastuullisuusohjelmamme!