Intrumin nimissä huijaustekstiviestejä ja huijaussivustoja

Jos epäilet Intrumin nimissä saamaasi tekstiviestiä, sähköpostia tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos olet antanut huijausviestin yhteydessä henkilötietojasi väärälle taholle tai kirjautunut huijaussivustolle, ilmoita asiasta välittömästi pankillesi ja poliisille.

 

Intrum Web - yritysasiakkaidemme oma verkkopalvelu

Tältä sivulta saat hyödyllistä tietoa ja vinkkejä, kuinka saat palvelumme helposti käyttöön. Jos alkuun pääseminen tuntuu hankalalta, tutustu pikaoppaisiimme tai koulutuksiimme. Autamme mielellämme kaikissa käyttöönottoon liittyvissä kysymyksissä.

Alla lisätietoja eri Intrum Web -palveluista

Usein kysyttyä | Intrum Web

Kysymyksiä ja vastauksia

Kysymyksiä ja vastauksia:

Olen hukannut tunnukset, kuinka toimin?
Ongelmia sisäänkirjautumisessa?

Etkö pääse kirjautumaan Intrum Webiin? Katso ensin, löytyykö vastaus kysymykseesi alempaa listalta. Jos et löydä apua listasta, voit olla yhteydessä Intrumiin sähköpostitse iw-opastus@intrum.com.

Olen saanut käyttäjätunnuksen, mutta en salasanaa?

Salasana tulee tilata ensimmäisen kirjautumiskerran yhteydessä linkistä Unohditko salasanasi? / Uusi käyttäjä? Anna käyttäjätunnuksesi sekä sähköpostiosoitteesi ja paina lähetä. Salasana lähetetään sinulle sähköpostitse.  Lue ohjeet salasanan tilaamiseen.

 

 

Käyttäjätunnukseni ei toimi?

Käyttäjätunnuksessa (user name) tulee huomioida isot ja pienet kirjaimet. Voit tarkistaa käyttäjätunnuksesi vastaanottamastasi sähköpostista.

En pääse tunnuksillani Luottotietopalvelun / VAT Refundin toimintoihin.

Luottotietopalveluiden ja VAT Refundin (alv-palvelut) toimintoihin kirjaudutaan toistaiseksi eri kirjautumissivulta ja eri tunnuksilla kuin muihin toimintoihin.

Mistä löydän lisää ohjeita palvelun käyttöön?

Kirjauduttuasi sisään Intrum Webiin, löydät palvelun dokumenttikirjastosta pikaoppaan Intrum Webin toiminnoista.