Jag har en fråga om mitt ärende
Jag har en fråga om min skuld
Logga in på Mitt Intrum och kolla om du kan hitta den information du behöver där. Om du behöver ytterligare detaljer, du kan enkelt nå oss via Mitt Intrum -portalen. Du kan också kontakta vår kundtjänst.
Vad ska jag göra?
Fick du fakturan på fel grund eller tycker du att fakturabeloppet är felaktigt? Om du tycker att räkningen är felaktig eller om du vill göra ett klagomål, vänligen skicka en skriftlig förklaring av situationen via Mitt Intrum. Du kan logga in på tjänsten med nätbanksuppgifter, ett mobil ID eller informationen som finns i ditt brev.
Med hjälp av din skriftliga rapport ser vi till att innehållet i ärendet är korrekt för vidare utredning. Vi kontaktar vår uppdragsgivare för att reda ut problemet och pausar ärendet under tiden och håller dig uppdaterad genom Mitt Intrum. Observera att borgenären trots detta kan kräva betalning av skulden genom domstol.
Tips & råd
loading...