13.02.2020
Perintäneuvottelijasta asiakaskokemuspäälliköksi
Työssäni pääsen toteuttamaan kahta lähellä sydäntäni olevaa asiaa: ratkaisukeskeisyyttä ja ymmärryksen lisäämistä.
Olen pitkän linjan intrumlainen, aloitin talossa vuonna 2005 perintäneuvottelijana. Työ opetti tekijäänsä, ja parin vuoden kuluttua etenin kotimaan perintätiimin esimieheksi. Noina vuosina pääsin läheltä näkemään ja kokemaan asiakaspalvelun tärkeyden palvelun onnistumisessa. Työvuodet ovat mahdollistaneet sen, että olen saanut olla monessa kehityksessä sekä muutoksessa mukana, mistä on suurta apua nykyisessä tehtävässäni.
Työni asiakaskokemuspäällikkönä on erittäin monipuolista. Vastaan asiakaskokemuksen kehittämisestä sekä seurannasta Intrumissa Suomessa, ja tässä tehtävässä pääsen toteuttamaan kahta lähellä sydäntäni olevaa asiaa: ratkaisukeskeisyyttä ja ymmärryksen lisäämistä. Asiakaskohtaamisissamme on useimmiten kyse ratkaisujen löytämisestä, ja siinä tie hyvään lopputulokseen kulkee kuuntelemisen ja todellisen kohtaamisen kautta. Ymmärryksen ja empatian lisääminen kasvattaa myös henkilöstön sitoutumista ja itseohjautuvuutta.
Päivi Ahonranta, asiakaskokemuspäällikkö