Intrumin nimissä huijaustekstiviestejä ja huijaussivustoja

Liikkeellä on Intrumin nimissä lähettyjä huijaussähköposteja, jotka on suunnattu yrityksille. Viestit ovat sisältäneet kehotuksen ottaa yhteyttä intrumcollectionoy.com tai intrumoy.com -päätteisiin sähköpostiosoitteisiin maksamattomasta laskusta. Kyseisiin sähköpostiviesteihin ei kannata vastata ja viestin voi poistaa aiheettomana. Huomioithan, että huijausviestejä voi tulla myös muunlaisista sähköpostiosoitteista, jotka vaikuttavat samankaltaisilta Intrumin osoitteiden kanssa. Jos epäilet Intrumin nimissä saamaasi tekstiviestiä, sähköpostia tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos olet antanut huijausviestin yhteydessä henkilötietojasi väärälle taholle tai kirjautunut huijaussivustolle, ilmoita asiasta välittömästi pankillesi ja poliisille.

 

Perintäneuvottelijasta asiakaskokemuspäälliköksi

Työssäni pääsen toteuttamaan kahta lähellä sydäntäni olevaa asiaa: ratkaisukeskeisyyttä ja ymmärryksen lisäämistä.

Päivi Ahonranta työskentelee Intrumilla asiakaskokemuspäällikkönä.
Päivi Ahonranta työskentelee Intrumilla asiakaskokemuspäällikkönä.

Olen pitkän linjan intrumlainen, aloitin talossa vuonna 2005 perintäneuvottelijana. Työ opetti tekijäänsä, ja parin vuoden kuluttua etenin kotimaan perintätiimin esimieheksi. Noina vuosina pääsin läheltä näkemään ja kokemaan asiakaspalvelun tärkeyden palvelun onnistumisessa. Työvuodet ovat mahdollistaneet sen, että olen saanut olla monessa kehityksessä sekä muutoksessa mukana, mistä on suurta apua nykyisessä tehtävässäni.

Työni asiakaskokemuspäällikkönä on erittäin monipuolista. Vastaan asiakaskokemuksen kehittämisestä sekä seurannasta Intrumissa Suomessa, ja tässä tehtävässä pääsen toteuttamaan kahta lähellä sydäntäni olevaa asiaa: ratkaisukeskeisyyttä ja ymmärryksen lisäämistä. Asiakaskohtaamisissamme on useimmiten kyse ratkaisujen löytämisestä, ja siinä tie hyvään lopputulokseen kulkee kuuntelemisen ja todellisen kohtaamisen kautta. Ymmärryksen ja empatian lisääminen kasvattaa myös henkilöstön sitoutumista ja itseohjautuvuutta.

Päivi Ahonranta, asiakaskokemuspäällikkö

Oletko sinä seuraava intrumlainen? Katso avoimet työpaikat ja hae mukaan!